Uitslapen

7 mei 2016 - Assen, Nederland

We hadden geen betere dag uit kunnen kiezen om terug te zijn in Nederland; deze temperaturen zijn wij na 8 dagen namelijk echt wel gewend!

Het moge duidelijk zijn; vannacht zijn wij veilig aangekomen en hebben wij heerlijk in ons eigen bed geslapen!

Met een vertrektijd van 08:00 begon gisteren onze dag: op naar Tel Aviv om daar 2 uur lang op een Segway de stad te bekijken. Genieten!

Tot slot hebben we het stadje Jaffa nog bezocht, voordat het echt tijd was om richting het vliegveld te gaan.

Met een vertraging van zo'n 40 minuten gingen we de lucht in. Na een prima vlucht, een mooie landing en een lange busreis kwamen we dan eindelijk aan bij de bushalte M.L.K. waar een heus welkomstcomité ons opwachtte!

Wat hebben we genoten: het was leerzaam, indrukwekkend en onwijs gezellig!

Bedankt voor het meelezen en meeleven de afgelopen week en schroom niet ons te vragen naar de reis!

1. Bert en Gera Feunekes:
    7 mei 2016
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn en hebben genoten van deze reis!!
    Dank jullie wel voor het verslag en de prachtige foto's.

hartelijke groet,
    Bert en Gera Feunekes
  2. Margreet Hamming:
    7 mei 2016
    Bedankt voor de reisverhalen. Was leuk om zo mee te leven.
  3. Ingrid van der Meer:
    7 mei 2016
    Wat een fantastische belevenis, en welkom thuis allemaal. Ben benieuwd naar jullie persoonlijke verhalen en ervaringen
  4. Harm en Nellie Roskam:
    7 mei 2016
    Beste mensen! Blij dat jullie veilig en wel weer thuis zijn. Wat een prachtige herinneringen. Dank voor jullie verhalen en tot ziens zondag!