Vierde hotel en begin van afscheid nemen!

5 mei 2016 - Netanya, Israël

Joehoe! Daar zijn we weer!
08:00 : we stappen in de bus, onderweg naar Meggido (stad van 25 lagen).
Na dit bezoek stappen we weer in de bus, op weg naar de berg Karmeliet waar we uitzicht hebben op de Jezreelvallei.
De lunch eten we bij de Druzen en daarna bezoeken we Caesarea waar we de verblijfsplaats van Pontius Pilates en het amfitheater van Herodes kunnen zien. Ontzettend mooi uitzicht daar met een strakblauwe zee!
En dan... Op weg naar de laatste verblijfplaats! Een hotel in Netanya, naast het strand en de zee. Helaas moeten we hier afscheid nemen van onze gids Patrick. Hij gaat naar huis en morgen gaat er een andere gids met ons mee. Kanjer die Patrick; wat hebben we het leuk met hem gehad! Niet moeilijk om te bedenken hoe wij onze middag in hebben gevuld hier ;)

Nu ploppen de flessen open. Laatste avondje chillen op het strand!
Tot morgen!

1. Albert & Alies Boerma:
    5 mei 2016
    Wat een mooie verhalen van een bijzondere reis. Alvast een goede terugreis en welkom in Nederland.
    Hartelijke groeten
  2. Peter en Thea Hofman:
    5 mei 2016
    Wat hebben we genoten van jullie foto's en gelachen om de foto's met de kamelen, maar ook van alle verhalen, wat bijzonder allemaal. Wat is het snel voorbij gegaan.
    Zo lang bezig geweest met de voorbereidingen en nu komen jullie al weer terug. We zijn benieuwd naar al jullie indrukken en de rest van de foto's.
    Alvast een hele goede reis terug naar huis gewenst.
    We bidden dat jullie veilig mogen terugkomen.
    Tot gauw.
  3. Margreet Hamming:
    5 mei 2016
    Wat hebben jullie veel gezien de afgelopen dagen. Ik heb genoten van jullie reisverhalen en foto's. Alvast een veilige reis toegewenst.
  4. Henri en Harma haveman:
    6 mei 2016
    Ook wij hebben genoten van de verhalen en de foto's op het blog en facebook. Wat een mooi en indrukwekkend land. We bidden voor een veilige reis terug.
    Tot vannacht 13.00 uur.
  5. Emile en Inge Rittersma:
    6 mei 2016
    Wat hebben we genoten van de verhalen en foto's! We zijn benieuwd naar de rest... We wensen jullie een goede terugreis en tot gauw!
  6. Harrie en Elske:
    6 mei 2016
    Schitterende foto's! Een hele goede en veilige terugreis toegewenst! Tot vannacht!
  7. Henri en Harma haveman:
    6 mei 2016
    Foutje in het vorige stukje, bedoel natuurlijk 01.00 uur.
  8. Miranda Houweling:
    6 mei 2016
    Wat een mooie verhalen, heerlijk meegenoten op deze manier!
    Goede terug reis!
    Oost west thuis best :) groet Frank en Miranda